solemma

Dålig uppdatering

Kategori:

Här ekar det lite tomt för tillfället. 
Kör en liten uppdatering från veckan som varit.

* Jag har gått långpromenader varje dag efter jag lämnat Leo på dagis
* Igår gick vi in till Mora. Eller planerna va så iaf, i Lomsmyren fick mamma komma och hämta oss då lilltösen inte vasärskilt samarbetsvillig. 
Men vi tog oss en bit iaf ; p
* Skrivit in mig på gym, nu är det bara besiktningen av mig själv som ska bli godkänd på tisdag sen så kör jag järnet. 
* Leia har varit hos sin mormor själv för första gången, hade gått alldeles utmärkt,
* Shoppat till alla i familjen utom mannen. 
* Fixat dopinbjudningar, håll utkik!
* Renoverat en hylla som jag rotat fram i en av farmors lador och fixat ett nytt nummer att sätta på huset. Resultat från detta får ni inom kort!  
* 2 månaders koll med Leia. Matchvikt: 5130 gram och 58 lång
* vi har varit med i tidningen



Kommentarer


Kommentera inlägget här: