solemma

Repris

Kategori:

Då va det dags igen för sjukdom för det stora barnet. Gick inte länge denna gång sen sist.
En ledsen Leo vaknade igår strax efter att han somnar för natten och va så ledsen... Sen gick det inte att komma till ro förrns han fick alvedon. Satan tänkte jag, öronen igen. 
Ett besök på vc konstaterade att morsan hade rätt.
Penicillinkur i 10 dagar och denna gång en vattenlöslig tablett som ska drickas morgon och kväll. Kommer bli tufft att få han till att dricks upp när det är så mycket. 

Så inatt har sömnen inte ens varit befintlig för min del. Somnade riktigt vid 01.15 sen vaknade Leia vid 4 för mat. Däremellan hann Leo vakna nån gång oxå. Pappa dög inte inatt såklart utan bara mamma. Annars brukar han inte bry sig så mycket vem det är... 

Sova går man göra nån annan gång, det är så konstigt att man inte är tröttare ändå. Kroppen är väldigt bra på att ställa in sig!

Nu har jag en sovande Leo brevid mig och Leoa ute i vagnen. Jag borde sova jag med men Leia kommer säkerligen vakna snart då hon redan sovit drygt 3 timmar. 
Somnar jag nu så blir jag nog bara tröttare....


Men det ser bra skönt ut.... 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: